پخش زنده
امروز: -
مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران در خصوص جزئیات فیلم منتشر شده از ضرب و شتم یکی از مشتریان این بانک توضیح داد.
بهرام فرحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص یکی از شعبههای بانک رفاه مربوط به تیر سال گذشته است گفت: حفظ حرمت و کرامت مشتری همیشه سرلوحه بانک رفاه بوده است و باید نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کرد.
وی افزود: با اینکه مشتری بانک قصد ارائه مدارک جعلی داشته و اقدام به تخریب وسایل شعبه بانک کرده است.
با این حال کارمند شعبه حق انجام چنین کاری را نداشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، با دستور وی رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده تشکیل شده و حکم نهایی اخراج برای کارمند مربوطه صادر شد.
در ضمن قصد دفاع از این کارمند را ندارم ولی صبر و حوصله افراد نیز حدی دارد و وقتی طرف هر حرف مفتی را میزند و هر غلطی را میکند به هر حال ممکنست اتفاقاتی بیافتد . لطفاً در نظراتتان خدارا نیز شاهد بگیرید و از هر حرف پوچ و زشتی خودداری کنید.مطکنا این یک نوع حق الناس است که باید پاسخگو باشید
این اگه دروغ نباشه خودش جرمه که بانک به پلیس اطلاع نداده تا بیان اون خانوم رو بگیرن
اگه میگین شیشه های بانک رو شکونده باز میتونستن زنگ بزن به پلیس که خسارت رو بگیرن
با شناختی که من از جناب آقای دکتر لله گانی مدیرعامل محترم بانک رفاه دارم محال است ایشان اجازه دهند که با شخصی حتی اگر دزد باشد اینطور برخورد شود
اخراج کمه براش
همين رئيس شعبه بايد گزينشن بشن يه كيلو به خودشون ماليدن اومدن نشستن اونجا اخرش ميشه همين ديگه البته بيشتر از اين هم ازشون انتظار نميره …..
و درباره رفتار کارمندان محترم پیش از رفتار غلط خانم توضیحات تکمیلی نیاز است
آیا کارمندان بانک هم گاهی بعنوان ضابط قضایی و اطلاعاتی برای استخراج نحوه عملکرد اجتماعی و اخلاقی برخی افراد اقدام به صحنه سازی برای تشخیص آستانه تحمل افراد می کنند یا خیر.
و اگر می کنند این هماهنگی و دست به یکی کردن تا چه سطحی ادامه دارد؟
.